top of page
  • White LinkedIn Icon
  • White Facebook Icon

Služby

Základní údaje o Interim managementu

Existuje několik faktorů, které tvoří z Interim managementu stále oblí-benější i nákladově efektivnější řešení personálních otázek v Klientově organizaci.

 

Tyto faktory jsou nejčastěji charakterizovány jako hlavní "Hodnotové rámce", které Interim manažer přináší svému Klientovi (zaměstavateli), jako např.:

  • Interim manažer přináší Klientům konkrétní hmatatelné výsledky, na rozdíl od standardních poradenských firem, které většinou posky-tují pouze tzv. „doporučení v šanonu“.

  • Interim manažer může začít vykonávat konkrétní pozici během vel-mi krátkého období (dny), oproti obvyklým několika měsícům při standardnímu náboru.

  • Interim manažer, spíše než v roli poradní, je manažer zodpovědný za řízení konkrétního projektu, nebo i podniku. Interim manažer je zodpovědný za dosažení konkrétních měřitelných výsledků.

  • Vzhledem k jeho zkušenostem a odborným znalostem Interim ma-nažer provádí i dokončuje úkoly efektivně a s náležitou rychlostí.

  • Interim manažer má často vyšší kvalifikaci, než je obvyklé pro role, které plní.
  • Interim manažer obvykle přináší dovednosti a znalosti, které nej-sou v organizaci jinak k dispozici. Zkušenosti a odborné znalosti Interim manažera umožňují být produktivní od samého počátku spolupráce a maximalizovat tak pravděpodobnost společného úspěchu.
  • Interim manažer, nezatížen vnitřními vztahy v organizaci, přináší nový pohled na situaci a je tak schopen se soustředit výhradně na to, co je nejlepší pro podnik. Protože je Interim manažer kariérně nezávislý, je schopen k řešení přispět čestně, aniž by představoval hrozbu pro stávající zaměstnance.

  • Interim manažer, na rozdíl od některých kmenových zaměstnanců, není v organizaci pro "teplou židli". V důsledku svých odborných znalostí a přístupu, aktivně přidává hodnoty, i když práce a rozho-dnutí, která musí být učiněna, jsou obtížná anebo i nepopulární.

  • Interim manažer udržuje vysoké profesionální standardy, protože jeho budoucí prácovní aktivity závisí na doporučeních a úspěš-ném hodnocení.

Nejčastější oblasti využití

Existuje celá řada různých obchodních situací, u kterých je na místě angažovat Interim manažera.

​Typicky jsou to situace, jako např.: (i) projektový management, (ii) pro-ces řízené změny, (iii) fůze a akvizice, (iv) krizový management, (vi) ne-dostatek lidských zdrojů, a další.

 

Možnosti využití Interim manažera jsou téměř nekonečné, rozsah dovedností Interim manažera bývá zcela jedinečný.

Rozsah našich kompetencí

Interim manažer může působit ve všech úrovních Klientovi (zaměstna-vatelovi) organizace - (i) Strategický management (e.g. Porter’s 5 Forces, S.L.E.P.T., MAP, SWOT, etc.), (ii) Taktický management (e.g. MBO, KPI, etc.), (iii) Operační management (e.g. monthly/weekly/daily planning by S.M.A.R.T, etc.).

  • Výzkum a vývoj

  • Marketing

  • Obchodní aktivity

  • Nákup

  • ​Finanční služby

  • Výroba a logistika

  • Personální vztahy

© 2019 by DaVinci aws

bottom of page