top of page
  • White LinkedIn Icon
  • White Facebook Icon

Jak to funguje

Jednoduše

Při svém působení v organizaci Interim manažer dodržuje, a také se řídí, zcela stejnými pravidly a zvyklostmi organizace, jako jeho kolego-vé (zaměstnanci).

 

Z procesního hlediska je činnost Interim manažera v organizaci neroze-znatelná od jeho kolegů (zaměstnanců).

 

Pouze v případech, kdy Klient (zaměstnavatel) přidělí Interim manaže-rovi pro výkon jeho funkce zvláštní roli, pak se Interim manažer může řídit pravidly odlišnými.

Spolehlivě

Spolupráce Klienta (zaměstnavatele) s Interim manažerem probíhá vždy na základě Smlouvy. Tento druh Smlouvy, poskytuje smluvním stranám výraznou výhodu - možnost sjednání závazků rozsahem i formou dle jejich svobodné vůle, konkrétních potřeb, bez jednostranných výhod, které často vyplývají například z tzv. smluv o pracovním poměru (odstu-pné, atp.).

 

Smlouva o spolupráci může být velmi jednoduchá (A4), anebo i velmi podrobná, dle nároků konkrétní situace a přání Klienta (zaměstnavate-le).

 

Smlouva je vždy uzavřena na dobu určitou. Obvykle je Smlouva uzavře-na nejprve na období 1 - 3 měsíců (Fáze 0 - ověřovací). Jestliže Klient (zaměstnavatel) považuje spolupráci s Interim manažerem za prospěš-nou, pak bývá Smlouva uzavřena (prodloužena) obvykle na střednědo-bé období 1 - 3 roky (Fáze 1 - realizační). Doba platnosti smlouvy odpo-vídá konkrétním plánům a potřebám Klienta (zaměstnavatele).

Jestliže Klient vyhodnotí spolupráci s konkrétním Interim manažerem jako zvlášť prospěšnou, může být Smlouva uzavřena (prodloužena) i na další období (pozn.: dlouhodobý horizont).

V případě, že potřeby Klienta pominou před uplynutím sjednané doby, obvykle bývá Smlouva ukončena dohodou, bez nežádoucího zatížení Klientových zdrojů.

Efektivně

Smlouva, která je obvykle s Interim manažerem uzavřena, přináší Klientovi (zaměstnavateli) nezanedbatelné ekonomické i organizační výhody.

Výhody Smlouvy o Interim managementu jsou nejméně:

  • nižší mzdové náklady, v souhrnu obvykle o cca 15 - 20%,

  • nižší administrativní zatížení Zaměstnavatele, pouze dva (2) účetní doklady měsíčně,

  • nulová personální agenda s příslušenstvím, a další.

© 2019 by DaVinci aws

bottom of page